vrijdag, juli 10, 2015

Waarom ik gestart ben met Misspoppywear!

Vele mensen vragen mij hoe ik bij retro kledij gekomen ben, maar weinig mensen vragen waarom ik deze kledij verkoop. Daar ben ik even over gaan nadenken, want iedereen kan kledij verkopen... Dus wat maakt Misspoppywear zo speciaal?

Wel ons motto is:

'The strongest action for a woman is to love herself, be herself and shine amongst those who never believed she could'

Ik ben vroeger iemand geweest waarvan men dacht: daar zit niets in, daar komt niet veel goeds van. Ik weet hoe het voelt als mensen je letterlijk opgeven of als ze neerkijken op jou. En omdat ik héél sterk geloof dat iedere vrouw kan én vooral het recht heeft te schitteren, ben ik bij retro terecht gekomen.
Omdat retro kledij de vrouw, iedere vrouw respecteert. Deze prachtige kledij haalt gewoonweg het beste uit jezelf, ze respecteert de vrouwelijke rondingen en bejubelt deze zelfs.(niet zoals bij gewone kledij waarbij we steeds herinnerd worden hoe rond onze bibs wel is) En daarom hou ik zo van deze kleding. Maar ook de gehele retro sfeer, het ritueel om 's morgens je kapsel en kledij op elkaar af te stemmen... Met respect en liefde de vrouw in jezelf onderstrepen. Gewoonweg houden van jezelf zoals je bent.
Ook bij mannen is deze evolutie op gang en ik kan dit alleen maar toejuichen. We zien een enorme boom bij barbiers en steeds meer mannen denken na over hun look.
Ik weet zeker dat retro in deze evolutie een grote rol kan spelen. Retro kleding onderstreept immers stijl, klasse en elegantie en is gevoelloos voor trends.


Retro rules!
Miss Poppy,


PS: Neem eens een kijkje op de webshop ,er zijn momenteel solden!

Geen opmerkingen: