woensdag, februari 19, 2014

Review Claudia jurk van Hell Bunny

Haal de swingende jaren 50 in huis met deze wondermooie jurk van Hell Bunny, gemaakt van een klassiek katoentje met een vintage polkadotprint.
De retrojurk heeft een prachtige kraag en knoopjes in contrasterend wit. De riem in bijpassende stof zorgt voor het accent op de taille. De jurk valt mooi wijd vanaf de taille, ideaal voor een wat bredere heup. Hij is mooi zowel met als zonder petticoat. Sluit met een rist op de rug.
Deze jurk is héél aangenaam om te dragen. Door zijn stretch is hij super comfortabel. Er staat op dat hij 100% katoen is, maar moet wat elastine in zitten voor de stretch(ik schat zo'n 3%).
In ieder geval is het een ideale zomerjurk. Het decolleté komt voor mij een beetje laag, dus als je net als ik een beetje preuts bent, dan raad in aan er een wit(kanten?) topje onder te dragen.
Van lengte is hij precies lang genoeg om mijn niet al te jonge knieën te verbergen.:)
Deze jurk is zijn geld waard en krijgt van mij dan een 8,5/10.
Hij is bij Misspoppywear te krijgen in blauw en rood.




Ik hoop alvast dat het vlug lente wordt.
Miss Poppy
Ga ook eens kijken op de webshop!

Geen opmerkingen: