woensdag, augustus 21, 2013

Review van de Serena jurk van Lindy Bop


Beschrijving

Deze superelegante jurk in vurig rood vonden wij een echte aanwinst in onze webshop. De retrojurk heeft een prachtige chiffon rok die volledig gevoerd is. De zwarte, gefronste tailleband zorgt voor een afslankend accent. Met zijn transparante stof toont hij heel subliem de sweetheart neklijn van het verstevigde bovenstuk(bij het aanpassen moet je de buste wat openduwen). Met deze klassieke, elegante jurk zijn alle ogen op u gericht. De jurk sluit met een rits en haakjes op de rug. De jurk tailleert klein, neem bij twijfel een grotere maat.



Mijn mening


Toen ik deze jurk voor het eerst op foto zag was ik direct verkocht.
Maar zoals alle mooie dingen zijn ze in het echt niet altijd zo leuk als je dacht.
Deze jurk is heel mooi maar toch valt hij wat tegen. De gefronste zwarte taille is niet zo afslankend in het echt. De buste is heel stijf en je moet flink wat boezem hebben om de jurk goed te vullen! Dus als je zandlopers figuur hebt, smalle taille en flinke boezem, dan kun je deze jurk wel dragen. In andere gevallen zou ik hem afraden, wat jammer is want ik vindt hem al bij al toch heel mooi.

Deze jurk krijgt van mij een 6/10.

Groetjes,
Miss Poppy
Ps: Neem ook eens een kijkje op de webshop, de nieuwe collectie is reeds binnen!  

Geen opmerkingen: