vrijdag, april 04, 2014

Review Irregular Choice schoenen.

Reeds een tijdje ga ik regelmatig kijken op de webshop van Irregular choice. Dit zijn schoenen met een 'edge' , de éne al wat specialer dan de andere. Maar wondermooi en héél vrolijk en speciaal.
Dus ik bestelde onlangs één van de gewonere modellen. Ik had namelijk gezien dat mijn idool Idda Van Muster er ook grote fan van was en dit schept wel wat vertrouwen. Ik bestelde dit paar:



Jammer genoeg kreeg ik dit paar toegestuurd...
De levering was héél vlot. Ik bestelde ze op woensdag en op vrijdag had ik ze al.
Ik wacht nu( we zijn vrijdag) tot ik nieuws krijg van de webshop en wat ik moet doen om het juiste paar te krijgen.
Ik kreeg op maandag antwoord. Ik kon de schoenen terugsturen en men zou mij kosten van het terugsturen vergoeden.
Heb voorgesteld om eventueel het verkeerde paar te houden in ruil voor een korting.
Daarop kreeg ik het voorstel om 10% korting te krijgen op mijn volgende aankoop.
Dat vond ik wat weinig dus heb ik ze toch teruggestuurd.
Nu even wachten tot ik het nieuwe paar krijg. We zijn nu dinsdag, het zou vanavond nog mee moeten gaan per express.

Ik wacht nu op mijn nieuw pakket het is inmiddels verstuurd. Ondertussen zijn we terug een week later. Ik denk dat de schoenen morgen wel hier zullen zijn. Ik kreeg geen nieuwe trackingcode dus ik kan het niet volgen. Je moet dus wel wat geduld oefenen...
Einde van de week kreeg ik de schoenen opgestuurd.(via royal airmail, dus de gewone post)
Ik ben best tevreden met de schoenen. De leest is mooi soepel en je kunt goed stappen. Al is de vraag: hoe poets ik ze? Daar staat niets van op de site...
Ik kreeg ondertussen mooi de verzendkosten terugbetaald.
Had ondertussen een ander paar in solden besteld via Amazon, en dat is wel heel vlot gegaan.
Ik blijf fan van het merk. Maar zo zie je dat met online shoppen de service toch heel belangrijk is.

Keep walking,

Miss Poppy,
Ga ook eens kijken op de webshop!










Geen opmerkingen: