dinsdag, juli 08, 2014

Review 1950's luxury halterneck fan lace jurk van Vivien of Holloway

Dit is werkelijk een prachtige jurk van Vivien of Holloway in hoogkwaliteit rood satijn overlegd met een zwarte fijne kant met schitterend waaier motiefje. Met zijn cirkelvormige rok doet dit model uit de jaren 50 uw figuur mooi uitkomen. De ondersteunende body houdt alles perfect op zijn plaats, en zorgt voor een slanke taille.
Voor mij was de jurk niet ideaal. Ik heb dan ook niet dat mooie zandlopers figuur.(ben eerder een smalle peer)
Ik moest eigenlijk een S maar die kreeg ik niet toe in de taille. De M bleek dan weer te groot op de boezem.
Ook zat het halterlint te los(waarschijnlijk door gebrek aan vulling in de buste) Dit is dus wel degelijk een jurk voor meiden met een wespentaille(kijk voor je koopt dus goed op de maattabel) en volle boezem. Er zit ook geen beetje stretch in de jurk dus denk niet dat je het wel zal forceren. Verder is het een droom van een jurk die je onmiddellijk omtovert in een 50's filmster. Hij voelt chique aan en geeft veel steun in de taille. Mooi afgewerkt en de combinatie van het satijn en de kant maakt hem super elegant.

Ik vindt het héél jammer dat hij niet in een stretchstof is. Ik checkte net de site en ik denk niet dat ze ergens stretch in hun jurken gebruiken, een gemiste kans. We leven immers in 2014 en ik weet dat vroeger geen stretch bestond maar nu wel dus waarom er geen gebruik van maken...
Maar laat hem zeker niet links liggen als je het juiste figuur hebt!

Deze jurk krijgt een 7,5/10.


Groetjes,
Miss Poppy
Opgelet, volop sale op de webshop!




Geen opmerkingen: