maandag, augustus 18, 2014

Review Hawaii Vintage 1950's Pencil halter jurk

Deze prachtige rockabilly pencil jurk is echt iets speciaals. Laat de zomer maar komen! Met deze retro jurk ben je er helemaal klaar voor. Gemaakt van een sublieme bloemenprint op een vanillekleurige achtergrond. De vintage jurk heeft een top met contrasterende buste in luxueus zwart satijn, afgewerkt met een zwart kanten boordje. Datzelfde boordje loopt aan één zijde naar beneden, afgewerkt met zwarte knoopjes voor een mooi grafisch accent.
Deze mooie jurk is niet direct een jurk die ik zou dragen. Ik ben niet zo'n fan van halternek jurken. Deze retro jurk is echter best leuk. Hij komt wat laag op de rug dus toont hij een deeltje van je bh. Dit kun je oplossen door: of zo'n plak bh te dragen(ik heb er zelf geen ervaring mee) of een zwarte bh te dragen zodat het lijkt dat hij een deel van de jurk is. Verder is hij wat smal op de heupen, niet erg geschikt voor de peren onder ons. Maar dat is een probleem met de meeste pencil jurken. Ik vond hem wel goed staan en ben een grote fan van deze Hawaii print.
De jurk heeft stretch en is dus wel comfortabel. Hij is gemaakt van een aangename katoenen stof gecombineerd met spandex. Ideaal voor de warme zomermaanden. Omdat ik groot ben komt hij voor mij wat korter dan op het model, maar het blijft een mooie lengte.
Deze jurk krijgt van mij een 8/10.




Warme groetjes,
Miss Poppy,
Ga ook eens kijken op de webshop!

Geen opmerkingen: