zaterdag, december 29, 2012

Love and kisses

Het is de tijd van het jaar dat er veel gezoend wordt. Dan is het natuurlijk de tijd om iets extra voor je lippen te doen. Rode lippestift is voor mij altijd een probleem geweest(alhoewel het héél erg vintage is) Steeds leken mijn tanden er erg geel mee. Ik heb dus géén gebleekte tanden, dus ben ik wat onderzoek gaan doen welke lippenstift het meest flatterend is.
Dit advies heb ik gevonden:De juiste kleur lippenstift kan ervoor zorgen dat je tanden veel witter of juist geler lijken.
  1. Met name donkere kleuren zorgen ervoor dat je tanden witter lijken.
  2. Lippenstift met een gele of oranje tint erin laten je tanden geler lijken dan ze zijn. Als je dus al wat gele tanden hebt moet je lippenstift nemen die minder geel of oranje bevat. Met andere woorden geen hele warme tinten lippenstift.
  3. Gele tanden en lippenstift in koelere tinten zoals donkerrood, wijnrood, donker roze of de bruinere tinten zijn een goede match, deze kleuren werken in je voordeel.
Dus ben ik even langs geweest bij het kruidvat om wat roden te testen. Mijn eerste opmerking is dat je ze beter bij daglicht test. ten tweede was het grootste deel van de testers verdwenen. Uiteindelijk ben ik met 2 lippenstiften thuisgekomen. Omdat ik niet van de jongste meer ben was het niet eenvoudig. Een te donkere kleur verouderd en verkleint de lippen.  Ik heb een rozerode lippenglos(Bourjois 3D effectnr. 23) gekozen en een bordeaux-roze(Essence, more to love) lippenstift. Toch denk ik dat rood niet mijn kleur is en dat gewoon roze mij meer flatteert. Soms moet een meid zich bij de feiten neerleggen. Geen rode lippenstift voor miss Poppy.

Nog één opmerking, rode lippenstift vlekt en gaat héél moeilijk uit!! Opletten geblazen met de kledij(ook die van je partner)

Poppy

Ps: Ga ook eens een kijkje nemen op misspoppywear


Geen opmerkingen: