dinsdag, december 25, 2012

The day after:Ik wens jullie een vrolijk Kerstfeest.

Kerstavond is voorbij en ik heb de cocktail die ik voorzien had uitgeprobeerd.
Hij was wel lekker maar naar mijn(en mijn mans)smaak te zoet, zoiets in de trant van Baileys. Moeilijk te combineren met hapjes. Maar ik heb de mijne dapper leeggedronken. Voor vandaag raad ik iedereen aan zichzelf heerlijk te verwennen met een suikerscrub(ja je leest goed!) Ik heb onderstaand recept geprobeerd en je huid wordt er zalig zacht van. Een beetje slordig in gebruik maar dat is zo opgeruimd.
Het gaat als volgt:
Wat je nodig hebt voor de sugar scrub:
- mengkom en lepel
- 3 kopjes witte suiker
- 1 kop + 2 soeplepels olie van goede kwaliteit (Ik heb rijstolie gebruikt omdat die bijna niet ruikt)
- 10 druppels van je lievelings etherische olie(Ik gebruikte Egyptische geranium, zorgt dat het natuurlijke etherische olie is, niet de synthetische variant)


Doe alle ingrediënten bij elkaar en verdeel over potten Done! Easy peasy!

Miss Poppy

Ps: Ga ook eens een kijkje nemen op misspoppywear

1 opmerking:

Miss Moonpoppy zei

Super ! Ik had de olie die je zei niet in huis ( hoewel ik er best veel soorten staan heb ) en heb dragonblood ( natuurlijke !) gebruikt.... zálig !! Thx voor de tip !!!