dinsdag, maart 31, 2015

Review van Gold Sin, tijdelijke goud of zilver tattoo.

De unieke, tijdelijke huidjuwelen van GoldSin zijn nu nog stoerder, eleganter en creatiever. Of je nu naar een glamoureus gala, naar een zonnig strand of naar een duistere nachtclub gaat, de plakjuwelen sieren uw lichaam van kop tot teen voor eender welke gelegenheid.



De innovatieve tatoeages van zuiver goud en echt zilver pronken met vier kersverse collecties. Aan het uitgebreid gamma van vlinders, bloemen, macramé en kussen werden prachtige creaties toegevoegd, geïnspireerd op de sierlijke Art Deco-stijl, de exotische Tiki-cultuur en excentrieke filmklassiekers. Laat je inspireren en stel zelf het perfecte sieraad samen.

Ik was er onmiddellijk voor te vinden, dus bestelde ik zo'n plaktattoo in goud. Ik probeerde hem aan de binnenkant van mijn arm waar ik een lelijk litteken heb. Ik wou vooral weten hoe lang de tattoo houdt en hoe hij zich gedraagt op de wat rijpere huid. Zoals ik al vreesde wordt elk rimpeltje geaccentueerd. Doordat de tatoeages van goud of zilver zijn, is een allergische reactie nagenoeg uitgesloten.

Ik heb hem bijna 2 weken kunnen houden. Eerst was ik zeer voorzichtig onder de douche en vermeed ik aanraking met water en zeep. Maar dat heb ik maar de eerste dagen gedaan. De tattoo zat ook steeds onder een pull, dus die had ook wat wrijving. Al bij al ben ik best tevreden van de houdbaarheid. Ik denk echter dat de tatoeage mooier is op een jonge, gebruinde huid. Ideaal voor een zomerbruid. Ik zou het product zeker aanraden.

 Dag 1 Dag 4

 Dag 14

Misspoppywear heeft beslist om deze niet in hun gamma op te nemen. Maar laat jullie niet stoppen om deze leuke tattoo's aan te kopen.

Groetjes,
Miss Poppy
PS: Neem eens een kijkje op de webshop de nieuw collectie komt gestaag binnen en er zitten superleuke dingen tussen!


Geen opmerkingen: