woensdag, mei 06, 2015

Review Nelly Bly retro swing trousers en Hello Sailor vintage Dolly top navy

Nelly Bly retro swing trousers

Deze prachtige vintage sailor broek van Hell Bunny is er ééntje om niet te vergeten. De retro broek heeft schattige knoopjes vooraan voor die authentieke 40's look. Hij past perfect bij de Dolly sailor top , ook bij ons te krijgen. Met deze sailor broek swing je de hele nacht door. Deze retro broek heeft flink wat stretch, dus super comfortabel. Je combineert hem met leuke anker juwelen een knalrode pumps. De broek tailleert nogal groot, bij twijfel neem een kleinere maat.
Mijn mening:
Deze broek is gewoonweg prachtig. Door de zachte en soepele stretchstof is hij heerlijk om te dragen. Wat ik er wel in mis zijn een paar zakken maar verder is hij perfect.

Hello Sailor vintage Dolly top navy

Wees een instant sexy sailor girl met de retro Dolly Top in Navy Stripe van Hell Bunny . Deze witte katoenen T-shirt heeft nautische navy strepen , en een schattig strikje vooraan. De diepe v - hals is super flatterend voor alle lichaamstypes . De retro top heeft korte Off the shoulder mouwtjes . De Dolly Top is lang genoeg om ook op je gewone jeans te passen . Maak deze zeewaardige pin-up look af met anker juwelen, en knalrode pumps ! De vintage top heeft stretch dus je hebt wat speling in de maat.
Mijn mening:
Van deze top ben ik geen grote fan enkel omdat ik hem te bloot vind. Zoals je kan zien op de foto's heb ik er dus een rood topje zonder mouwen onder aangedaan. Aan de top zelf valt verder niets op te merken. Hij is aangenaam om te dragen, goed van snit, en van katoen gemaakt en dat is altijd leuker dan iets synthetisch te dragen.

De 2 combineren natuurlijk heel goed om die zomerse sailor look te creëeren. En zoals je al in andere blogposts hebt kunnen lezen ben ik een grote fan van deze look. Dus ga er maar voor en beleef een fantastische zomer!


Miss Poppy


PS: Neem eens een kijkje op de webshop de nieuw collectie komt gestaag binnen en er zitten superleuke dingen tussen!

Geen opmerkingen: