woensdag, juli 08, 2015

Behind the scenes van de fotoshoot voor 'The man cave' bij Misspoppywear!

Wij waren al een tijdje niet tevreden van de foto's van de kledij voor 'the man cave' Dus ontstond het idee om zelf een fotoshoot te doen. Enig probleem, waar vindt ik de modellen? Na wat rondvragen bij een barbier en wat klanten, bleek dit probleem vlugger opgelost dan ik had gedacht!
Pieter en Arvid waren gewoonweg perfect voor onze shoot.
Dus kwamen we bij het volgende probleem: Ik had de foto's graag zelf getrokken, maar ben natuurlijk geen professioneel fotograaf.
Echter, met de hulp van mijn dochter Fé, en haar digitale reflexcamera zou het moeten lukken.

Hieronder vind je een filmpje van de fotoshoot, die naar mijn bescheiden mening echt wel goed gelukt is. De foto's kun je terugvinden op de webshop onder de pagina: The man cave


Enjoy,
Miss Poppy
PS: Neem eens een kijkje op de webshop ,er zijn momenteel solden!

Geen opmerkingen: