woensdag, januari 09, 2013

Blozende wangen

Eventjes een stukje over blush. Blush heb ik tot nu toe angstvallig vermeden. Ten eerste, omdat ik vanzelf makkelijk bloos en ten tweede, omdat mij altijd het beeld is bijgebleven van die oudere dames die teveel blush gebruiken. Je weet wel, 2 rode strepen op de wangen. Ik wou ten alle tijde voorkomen dat ik dezelfde fout maakte. Blush werd dus in het verdomhoekje verbannen.
 
Blus nr.34 rose d'or
Maar,...nu ik zelf een oudere dame wordt, kan ik begrijpen waarom je naar blush grijpt. Aan een zekere leeftijd trekt de kleur uit je gezicht weg en word je grauw en effen. Dus blush wordt terug bovengehaald. Na wat experimenteren heb ik nu een fantastische blush gevonden: Blush nr 34 rose d'or van Bourjous. Het is een lichtroze blush doorspekt met wat goud en het geeft je wangen de perfecte rozige, gezonde tint. Net alsof je er een wandeling aan zee op hebt zitten, en daardoor licht het hele gelaat op.

Gebruiken dus!!
Miss Poppy
Ps: Ga ook eens een kijkje nemen op misspoppywear








1 opmerking:

Miss Moonpoppy zei

Grappig...... dacht er net hetzelfde over maar net voor het ein van het jaar heb ik toch een doosje gekocht. Ik vermoedde het al, maar heb voor de zekerheid even gekeken - het is nét dezelfde ! :-)