vrijdag, januari 25, 2013

Haarperikelen

Een tijdje geleden had ik voor mezelf beslist dat ik van dat 'ombre' haar wilde. Je weet wel een dégradé, van donker aan de wortel naar bleek aan de uiteinden. Natuurlijk moest de verandering onmiddellijk gebeuren, dus ging ik naar het kruidvat om een blonderings kit en zocht ik op youtube een tutorial.
Een half uurtje later was de klus geklaard en en had ik 'ombre' haar dat volledig kapot was aan de uiteinden(het voelde aan als touw). Hoe heb ik mijn haar nog kunnen redden? Met een fantastisch product van René Furterer: Okara. Okara is een lijn uitgebracht om gekleurd haar te beschermen en verzorgen. Ik heb er het masker (Rene Furterer - Okara Protect Color Masker)van gekocht en ik was verbaasd van het resultaat. Het is best duur(ik denk dat ik zo'n 30€ betaald heb) maar je hebt wel een fantastisch product in huis. Het merk René Furterer heeft zich toegelegd op haarverzorgingsproducten op basis van etherische oliën en plantenextracten om het haar mooier te maken. Bovendien ruiken al de producten van René Furterer heerlijk. Dus niet te vlug knippen en eerst eens een goede verzorging proberen!

Miss Poppy
Ps: Ga ook eens een kijkje nemen op misspoppywear

Geen opmerkingen: