zaterdag, januari 05, 2013

Review van de Katharine H. Dora broek van Miss Candyfloss


Regelmatig zal ik een kledingstuk van mijn webshop Misspoppywear bespreken. Dit maal komt de Katharine H. Dora broek van Miss Candyfloss aan de beurt. Van snit is dit een pantalon geïnspireerd op de broeken die Katharine Hepburn droeg in de jaren 40.
Als je een peer bent(je weet wel, het breedst op de heupen) is dit een ideale broek. Ze komt lekker hoog in de taille en accentueert die, en ze verbergt de brede heup doordat ze er ruim op valt. Gemaakt van een mengeling van katoen en stretch is ze heel aangenaam om dragen. De tartan is heel erg retro en leuk van kleurencombinatie.Wel moet ik toegeven dat de ruit niet echt afslankend werkt, dus het is toch een broek voor de durvers onder jullie.
Al bij al krijgt ze van mij dikke 8,5/10 en heeft ze een plaats in mijn kast veroverd.























Miss Poppy

Ps: Ga ook eens een kijkje nemen op misspoppywear

Geen opmerkingen: